1. Ava Seaded (Settings)
-
Vajuta Start-menüüle (Windowsi logo) või Windowsi klahvi + I klaviatuuril.
-
Kliki “Devices” või “Bluetooth & devices”, olenevalt Windowsi versioonist.
2. Vali “Printers & scanners”
-
Vasakul või keskvaates vali “Printers & scanners” (Printerid ja skannerid).
3. Määra vaikeprinter
-
Näed nimekirja paigaldatud printeritest.
-
Kliki printeril, mida soovid vaikeprinteriks määrata.
-
Kliki nupul “Set as default” (Määra vaikeseadmeks).
💡 Kui see valik on hall, lülita välja automaatne vaikeprinteri määramine:
Mine tagasi “Printers & scanners” lehele.
Kerige alla ja lülitage välja valik “Let Windows manage my default printer”.
4. Muuda printeri vaikesätteid**
-
Pärast printeri valimist kliki “Printer preferences” (Printeri eelistused).
-
Ilmub aknas printeri seadetepaneel, kus saad muuta nt:
-
Paberi suurust (A4, Letter jne)
-
Printimise kvaliteeti (draft, normal, high)
-
Värv/monokroom
-
Külgede paigutust (portrait, landscape)
-
5. Salvesta muudatused
-
Kui oled sätted muutnud, kliki Apply või OK.